Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?
Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Telefoon +31 (0)53 - 72 00 154
  • Adres De Zoeker Esch 9 A
    7582 CN Losser
    Nederland
Veelgestelde vragen

1 Bestellen

Dit is afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Bekijk onze opties in het afrekenproces of onze pagina "Verzenden & Retourneren". Omdat wij afhankelijk zijn van een derde (logistieke) partij kunnen wij geen garanties geven.

Omdat wij jouw bestelling zo snel mogelijk proberen te leveren is dit in de meeste gevallen niet meer mogelijk. Wil je per se nog iets wijzigen of de bestelling annuleren? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail met daarin duidelijk alle gegevens.

Alle genoemde prijzen en tarieven zijn altijd inclusief BTW tenzij anders vermeld.

Check voor de zekerheid altijd je spambox. Heb je de bevestigingsmail alsnog niet gevonden? Stuur dan een mail met daarin je contactgegevens. Het kan namelijk zijn dat je dan het mailadres verkeerd hebt ingevuld of dat de bestelling niet volledig is afgerond.

2 Verzenden & bezorgen

Gratis verzending vanaf € 40,- anders zijn de verzendkosten (bijdrage) € 4,95.

Bij het afrekenen bieden we meerdere bezorgopties vul daarvoor eerst de adresgegevens om te zien welke opties voor jouw postcode beschikbaar zijn.
Zodra je zending onderweg is kunt de levering nog wijzigen: DHL ServicePoint, een plek rondom huis, een ander bezorgmoment, bij de buren.

Om het afhandeling proces van de bestellingen zo efficiënt mogelijk te houden werken wij niet met de mogelijk om producten af te halen bij ons magazijn.  

Is je bestelling overgedragen aan de vervoerder, maar niet de volgende dag afgeleverd? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen en vermeld daarin je ordernummer. Wij gaan dan direct aan de slag om met DHL uit te zoeken wanneer het pakketje alsnog afgeleverd gaat worden.

3 Retourneren

Bij het retourneren zijn de verzendkosten terug naar Underwear District voor rekening van de koper. Om het pakket terug te sturen kun je via ons retourportaal eenvoudig een retourlabel aanmaken.

Retourportaal

Is een artikel beschadigd of verkeerd geleverd vraag dan een gratis retourlabel aan bij de

Heb je betaald per iDeal dan ontvang je het geld terug op het bankrekeningnummer waarvan het geld is afgeschreven.
Heb je betaald per creditcard dan komt het op de tussenrekening van jouw creditcard te staan. Het verschilt daarna per creditcardmaatschappij wanneer zij dit met je verrekenen.

Heb je gekozen voor Klarna, dan trekken wij de betalingsverplichting in na ontvangst van jouw retourzending.

Bij het retourneren zijn de verzendkosten terug naar Underwear District voor rekening van de koper. Je bent vrij in de keuze via welke vervoerder je de zending gaat terugsturen. Wel bieden wij de mogelijkheid aan om je bestelling via een gunstig tarief terug te sturen. Gebruik hiervoor ons retourportaal. De retourkosten worden berekend in het retourportaal en reken je direct af bij de retourmelding.

Heb je bij ons € 4,95 verzendkosten betaald voor het opsturen van je bestelling? Dan ontvang je die terug op de rekening als de bestelling compleet wordt teruggestuurd. Op deze manier delen wij gezamenlijk de kosten voor het heen en terugsturen.

Kosteloos ruilen

Wil je een artikel ruilen voor een andere maat of kleur. Maak dan een retour aan voor de huidige bestelling. Kies voor de optie 'couponcode' i.p.v. 'ik wil mijn geld terug'. Plaats een nieuwe bestelling zodra uw retourzending is verwerkt.

Het verwerken van een retour kan 1 tot 3 werkdagen duren. Daarna ontvang je binnen 1 tot 2 dagen het geld terug. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan zullen wij de betalingsverplichting intrekken.

We raden je aan de artikelen niet dragen of wassen. Wel mag je de artikelen passen. Probeer altijd de verpakking van een artikel netjes open te maken zodat deze nog te herstellen en verkoopbaar is. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Verpakking
Wees altijd voorzichtig met de verpakkingen: als je iets retour wilt zenden, moet je de verpakking zo intact mogelijk houden. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: scheur deze niet kapot. Scheur ook geen etiketten van je boxers, sokken of zwembroeken en bewaar de doosjes van je boxers of sokken nog even, als je niet zeker weet of alles past. Het is namelijk niet noodzakelijk om de verpakkingen open te scheuren om te bepalen of je het artikel wilt houden.

Je nieuwe boxers, sokken of zwembroeken passen mag natuurlijk! Maar hierbij is het noodzakelijk dat je een beetje aan de hygiëne denkt. Pas daarom je nieuwe boxers of zwembroeken niet direct op de huid, maar altijd over een andere boxer of slip heen. Dit is nodig omdat we geen gebruikte of gewassen producten terugnemen.

4 Klachten

We verwachten het eigenlijk niet, maar kom je toch met ons niet tot een oplossing van je klacht. Dan kun je gebruik maken van het Europees platform voor geschillenbeslechting. Ga hiervoor naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

De feedback over de bezorgers is voor ons erg belangrijk! Ben je niet tevreden over de bezorging van je bestelling? Geef dan de klacht aan ons door, wij dienen dan een officiële klacht in bij de vervoerder om dit in de toekomst te voorkomen. Ook nemen wij dit mee in de overweging om te gaan versturen met andere partijen.

Ben je niet tevreden over een van onze producten? Maak je klacht dan per mail bij ons kenbaar. Onze klantenservice staat voor je klaar om te helpen bij een passende oplossing. Stuur indien mogelijk een foto mee als het om de kwaliteit of beschadigingen gaat.